Вчора 18.04.2016 кілька співробітників агентства «Мед Маркетинг» погодилися взяти участь в демонстрації експерименті доктора Віктора Курило, який лікує людей за допомогою ударно-хвильової терапії.

 

Сеанси лікування записувалися нашим оператором на камеру.  Надалі дані відео і фото матеріали можна буде побачити на сайті, який ми розробляли з нуля для Віктора Курило та його кабінету відновлювальної медицини «Біостімул», який розташований в Полтаві.

В експерименті взяли участь три наших співробітника, і кожен з них залишив свій невеликий відгук.

Ростислав Чаку, начальник контент відділу агентства «Мед Маркетинг»: «Мені сподобалося, що процедура тривала недовго, з мінімальними хворобливими відчуттями».

Валерія Тимошенко, аккаунт-менеджер агентства «Мед Маркетинг»: «Так як я давно страждаю болями в шиї, мені було приємно взяти участь в цьому експерименті.  Сеанс тривав близько 15 хвилин.  Після цього була невелика крепатура, а на наступний день - приємна біль ».

Віталій Кравчук, керівник відділу контекстної реклами: «Мені було дуже відчутно боляче під час самої процедури, однак на наступний день дійсно стало легше.  Порадувало також те, що сеанс тривав порівняно недовго ».

Для довідки, суть ударно-хвильового методу полягає в тому, що спеціальний датчик передає ударні акустичні хвилі на необхідні ділянки, що сприяє досить швидкому лікувальним ефектом.